| 
 ORP Orzeł- model w 3dmaxie 
 | 
| epsilon_gdynia | 
 Dodano 20-05-2007 23:45 
 | 
 
  
Bosmanmat 
 
 
  
Posty: 47 
Dołączył: 15/04/2007 23:11 
  | 
witam wszystkich 
Co prawda model powędrował już do zamawiającego ale  
wczoraj zadzwonił do mnie Pan Willy Sytko mieszkający 
w Niemczech który zauważył kilka buraków w modelu. 
Po pierwsze antena na kiosku ( z przodu ) ma zostać przeniesiona na górę kiosku. 
A po drugie wiatrochron ma się znajdować przed "szyberdachem" a nie za tak jak ja to uczyniłem. 
na razie nie będę miał czasu wnieść tych poprawek ponieważ  
zajmuje się modelami samochodów ( dla klijętów ze stanów) 
   
   
 
ale jak złapię troch czasu to na pewno to zmienię   
 
no i w padłem na pomysł animacji z moim orłem. 
myślę o jakimś rozprutym wraku leżącym na piaszczystej łasze. 
  | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Stary Dziad | 
 Dodano 02-11-2007 06:13 
 | 
 
  
Podporucznik marynarki 
 
 
  
Posty: 183 
Dołączył: 03/03/2005 20:46 
  | 
Jak tam Epsilon?  
 
Może puścisz jakiegoś fajnego avika w nasze umysły?  
 
Muszę Ci powiedzieć że ten model to dzieło sztuki i że naprawdę masz wyjątkowy talent i samozaparcie. Ja powolutku robię drugiego Orła do gry - tym razem do Silent Huntera. Próby się odbyły - ORP Orzeł pływa już w tej grze. Modowanie gry jednak cięższe jest od splineowania. Na razie wstawiłem stary model. Wygląda na morzu po prostu rewelacyjnie - choć jest bez textur. Gdy ukończę tą lepszą gierkową wersję Orła - wyrzucę starą 'budę' i wstawie na jej miejsce świeżutki model. Jak wiadomo w grach każdy model jest zestawem puzli poprzesuwanych na osiach X,Y,Z. Straszna z tym męczarnia bo muszę to klepywać ręcznie włamując się do biblioteki dat w HexEditorze. W dodatku każde przesunięcie np X5,Y17,Z0 - muszę przeliczać do ciągów Wavefront object np x2342980,234098 ect... uffff... takie łamanie czaszki aż boli... Dokładnie. Mózg potrafi boleć - a jeśli są tacy co w to nie wierzą - nigdy go nie wykorzystywali na wysokich obrotach. Polecamy z Epsilonem kręcenie wektorów. Czasem może się czapka na głowie stopić od temperatury ludzkiego procesora,,,   
 
Chciałbym dać znać że stale tu zaglądam i podziwiam Twoje prace choć mam je na dysku. Dlaczego to robię. Mianowicie dlatego ponieważ one umierają. Umierają nie używane linki i sam nie nadążam choć raz w tygodniu przedłużać ich bytu dlatego biję na alarm! Burza ratuj te dzieła! Wrzuć je do download i podepnij pod posty Epsilona zanim te prace znikną zamordowane przez jakiegoś durnego robota internetowego...  
 
nie zawsze mogę wchodzić... a już kilka znikło...  
 
pozdrawiam czysto z peryskopowej.... 
 
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Janus81 | 
 Dodano 11-01-2008 12:05 
 | 
 
  
Starszy marynarz 
 
 
  
Posty: 7 
Dołączył: 11/01/2008 10:50 
  | 
Całoś zwala z nóg... 
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Pixel-Factory | 
 Dodano 14-07-2011 21:50 
 | 
 
  
Mat 
 
 
  
Posty: 18 
Dołączył: 12/07/2011 09:01 
  | 
No nie wierzę , mój Orzeł ciagle tu jest!!!! 
Tak ,tak to ja EpsilonGdynia tyle że już starszy o kilka wiosen , trochę bardzej doświadczony ,przynajmniej jeżeli chodzi o wizualizacje, 
widzę że trzeba by odkurzyć starego dobrego orzła ,bo jak teraz patrzę to wiele trzeba zmienić !!! 
reasumujac w poniedziałek start reaktywacji orła!!! | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| zawila | 
 Dodano 18-07-2011 23:29 
 | 
 
  
Chorąży marynarki 
 
 
  
Posty: 122 
Dołączył: 19/02/2007 10:31 
  | 
Witaj Pixel Factory!! 
Dzieki Tobie odzyje temat Orla. Dziekuje | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Pixel-Factory | 
 Dodano 20-07-2011 09:55 
 | 
 
  
Mat 
 
 
  
Posty: 18 
Dołączył: 12/07/2011 09:01 
  | 
Dzięki , Zawila !!!  | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Pixel-Factory | 
 Dodano 21-07-2011 18:47 
 | 
 
  
Mat 
 
 
  
Posty: 18 
Dołączył: 12/07/2011 09:01 
  | 
bofors wz 36 podczas budowy: 
 
  
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Servantes | 
 Dodano 22-07-2011 13:52 
 | 
 
  
Marynarz 
 
 
  
Posty: 1 
Dołączył: 22/07/2011 13:50 
  | 
Niesamowite - dzisiejsza technika .... można chyba wszystko | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Pixel-Factory | 
 Dodano 22-07-2011 13:54 
 | 
 
  
Mat 
 
 
  
Posty: 18 
Dołączył: 12/07/2011 09:01 
  | 
Dokładnie tak... można wszystko !  | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Iron Duke | 
 Dodano 23-07-2011 22:25 
 | 
 
  
Bosman 
 
 
  
Posty: 53 
Dołączył: 26/06/2005 21:23 
  | 
Wszystko fajnie. Ale nie pasuje mi tu obrotowy fragment pokładu który obracał się razem z maską działa. Na renderach zachodzi aż pod kiosk a w rzeczywistości kończył się równo z częścią ruchomą maski. 
  | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Pixel-Factory | 
 Dodano 23-07-2011 22:48 
 | 
 
  
Mat 
 
 
  
Posty: 18 
Dołączył: 12/07/2011 09:01 
  | 
OOO! 
nie wiedziałem ze tak było że pokład się obracał razem z osłona . 
problem z poprawka polega na tym ze nie mam juz możliwości ingerować w siatkę modelu. pozostaję wię poprawic to retuszersko w photoshopie 
  | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Pixel-Factory | 
 Dodano 25-07-2011 09:55 
 | 
 
  
Mat 
 
 
  
Posty: 18 
Dołączył: 12/07/2011 09:01 
  | 
skończone działko p-lot 
 
  
 
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Stary Dziad | 
 Dodano 02-08-2011 13:35 
 | 
 
  
Podporucznik marynarki 
 
 
  
Posty: 183 
Dołączył: 03/03/2005 20:46 
  | 
Niesamowita robota Pixel | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Pixel-Factory | 
 Dodano 02-08-2011 18:57 
 | 
 
  
Mat 
 
 
  
Posty: 18 
Dołączył: 12/07/2011 09:01 
  | 
DZIĘKI SONAR!!!! | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| zawila | 
 Dodano 09-08-2011 19:12 
 | 
 
  
Chorąży marynarki 
 
 
  
Posty: 122 
Dołączył: 19/02/2007 10:31 
  | 
Pixel- rozbudziles strone fantastyczna robota- i zamilkles! 
Powiedz chociaz na co mozna w przyszlosci liczyc? | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Pixel-Factory | 
 Dodano 12-08-2011 11:49 
 | 
 
  
Mat 
 
 
  
Posty: 18 
Dołączył: 12/07/2011 09:01 
  | 
Faktycznie zamilkłaem powniewaz nowy Orzeł znalazł nabywcę w postaci  pewniego wydawnictwa i wszystkie obrazy bedę mógł opublikowac po upublicznieniu ich przez mojego klienta . ale cierpliwości , na bank nie zapomnę  przedstawić wam mojej pracy . | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| cichociemny | 
 Dodano 06-09-2011 17:22 
 | 
 
  
Starszy marynarz 
 
 
  
Posty: 6 
Dołączył: 28/07/2011 09:19 
  | 
człowieku ty to masz talent aż Ci zazdeoszcze a szczegulnie tego Bismarka chyba tak to się pisze.   powodzenia i bużo szczęściaa przy okazji robisz takie s jakiś tworzyw a potemsprzedajesz bo ja bym chętnie kupił. przepraszam za błędy jeśi jakieś zauwarzyliście | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Pixel-Factory | 
 Dodano 15-09-2011 13:14 
 | 
 
  
Mat 
 
 
  
Posty: 18 
Dołączył: 12/07/2011 09:01 
  | 
Po pierwsze DZIĘKI !!!!  cichociemny  
pruszyłeś zabawną kwestię bo w mojej głowie rodzi się powoli plan przekucia moich modeli oraz modeli moim kolegów po fachu z wirtualnych w rzeczywiste  
pewnie będzie to powoli ewoluowało , potrzebne są obrabiarki CNC a ja sam muszę się jeszcze dużo nauczyc,  ale kto wie może kiedyś  mój orzeł ujży światło dzienne    | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Pixel-Factory | 
 Dodano 15-09-2011 13:24 
 | 
 
  
Mat 
 
 
  
Posty: 18 
Dołączył: 12/07/2011 09:01 
  | 
jeżeli sopdobała sie wam moja próba przekucia orła na obraz 3D ,może zainteresujecie was moja broszurka w której umieściłem portfolio moje oraz ludzi z mojego zespoły grafików od zagadnień militarno modelarskich 
 
http://www.scribd.com/doc/65045944/Pi...g-brochure | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Stary Dziad | 
 Dodano 16-09-2011 11:36 
 | 
 
  
Podporucznik marynarki 
 
 
  
Posty: 183 
Dołączył: 03/03/2005 20:46 
  | 
Super render i piękna robota ale jest małe ale... wyrzutnie torped są za wąskie | 
|   | 
 
 
 
 |